Telefonní ústředny Gigaset 0

Telefonní ústředny Gigaset

Bezdrátové telefonní ústředny DECT

Systémy Gigaset pro jsou navrženy tak, aby snižovaly složitost moderní komunikace bez ohledu na to, jak je ve vaší kanceláři rušno. Pokud si vyberete Gigaset PRO ústřednové systémy zvládnete až 20 současně probíhajících hovorů a také máte bezproblémovou kompatibilitu s cloudovými telefonními službami. Gigaset portfolio pro středně velké kanceláře zahrnuje celou řadu profesionálních funkcí pro splnění nejnáročnějších požadavků.

Gigaset PRO telekomunikační řešení jsou založena na IP, ale i s podporou starších analogových (PSTN) a digitálních (ISDN) linek, spolu s možnostmi pro softwarové a hardwarové faxy. K zajištění bezproblémové komunikace vašich zaměstnanců je k dispozici velký výběr stolních telefonů založených na IP a telefonů IP DECT, které jsou integrovány s řešením Gigaset PRO a cloudovými telefonními službami. Tato flexibilní sada funkcí nabízí dokonalé přizpůsobení organizacím se specifickými požadavky na pracovišti, jako jsou např. malá call centra. Díky našemu otevřenému systému se naše přístroje snadno integrují do stávajících systémů CRM a CTI, aby byla zajištěna nejvyšší úroveň produktivity. Tým odborníků společnosti Gigaset PRO vám spolu s mezinárodní partnerskou sítí poradí, jak nejlépe vyřešit vaše jedinečné prostředí.

Stolní a bezdrátové telefony a telefonní ústředny Gigaset PRO – včetně CTI – dodržují průmyslové standardy, jako jsou IP a SIP, aby byla zajištěna plynulá kompatibilita s předními poskytovateli telefonních řešení a poskytovateli služeb založených na cloudu.

Gigaset flexibilita umožňuje podnikovým uživatelům snadno nakonfigurovat každé zařízení Gigaset PRO pro přístup ke klíčovým funkcím nabízeným jakoukoli telefonní službou a rychle se přizpůsobovat podle potřeby.

Gigaset koncová zařízení a systémy nabízejí vestavěnou podporu pro celou řadu funkcí, včetně možnosti volat přímo z aplikace Outlook a konzistentní integraci s celou řadou špičkových databázových a CRM aplikací.

Práce z domova, malé firmy ( až 10 uživatelů)

Telefonní ústředny Gigaset – práce z domova je rostoucí trend. Od vedoucích pracovníků po samostatně výdělečně činné osoby může práce v domácnosti zlepšit produktivitu práce a snížit náklady na kancelářské prostory. Přesto i ten nejmenší podnik nebo samostatný domácí pracovník potřebuje k práci z domova řadu funkcí, které usnadní komunikaci bez obětování profesionality.

Vzhledem k tomu, že mnoho domácích kanceláří stále používá tradiční analogové telefonní linky, musí být domácí pracovníci schopni snadno vyřizovat hovory, někdy i na více linkách. Někdy také potřebují využívat další funkce, jako je přepojení hovoru na další linku, přidržení hovoru, přesměrování příchozího hovoru na mobilní telefon, případně využívat možnost zanechání vzkazu na záznamníku. Pracovníci z domova také mohou těžit z cloudových telefonních služeb, které mohou přidávat levné linky a slučovat různé služby, jako je pevná linka, mobilní telefon, hlasová schránka a zasílání krátkých textových zpráv SMS,

Tento trend umožňuje malým kancelářím použít telefonní přístroje Gigaset ve spojení s internetem a vytvořit tak efektivnější komunikační platformu, která dobře poslouží potřebám domácího i pracovního života.

Malé firmy ( až 50 uživatelů)

Malé kancelářské týmy potřebují spolehlivé a snadno použitelné telefonní systémy k poskytování profesionálních služeb. Pro zvýšení flexibility při zachování konzistence si malé podniky často vyberou kombinaci tradičních analogových linek, komunikace ISDN a internetu spolu s funkcemi, jako je softwarový fax, záznamník a bezdrátový provoz. Ať už vaše týmy chtějí používat stolní nebo bezdrátová komunikační zařízení, každý systém musí být snadno použitelný s vysoce kvalitním zvukem a případnou mobilitou.

S rozšířením vysokorychlostního připojení k internetu malé podniky stále více přecházejí na komunikační systémy založené na IP, které nabízejí pokročilé funkce s potenciálně nižšími náklady.

Středně velké společnosti ( až 250 uživatelů)

Pro středně velké firmy je profesionální a flexibilní telefonní systém nezbytný pro uspokojení potřeb většiny zákazníků. Ať už vaše týmy chtějí používat stolní nebo bezdrátová komunikační zařízení, každý systém musí být snadno použitelný s vysoce kvalitním zvukem. Mnoho z těchto podniků potřebuje, aby jejich komunikační systémy byly integrovány do klíčových linií podnikových aplikací.

Jak tyto ctižádostivé společnosti rostou, často potřebují přizpůsobení komunikačního řešení tím, že nabízejí migrační cestu k IP, aby umožnily bohatší sadu funkcí a zároveň chránily jejich investice do technologie.