Opravy – výhody smluvních klientů
Smluvní klienti mají přednostní nárok na využití našich služeb a jsou vždy upřednostněni v případě, že kapacita servisního zázemí bude omezena.
Mohou využít operativní servis veškeré výpočetní techniky 24 hodin denně / 7 dní v týdnu.
Mohou využít značné slevy na veškeré servisní služby.
Mají k dispozici službu telefonického poradenství a dálkové správy počítačů, či počítačové sítě.
Mají k dispozici volné servisní hodiny, které mohou využívat kdykoliv potřebují.
Telefonické poradenství zcela zdarma.
Pravidelné zprávy o aktuálním stavu PC, nebo počítačové sítě, včetně doporučení a návrhů na její lepší fungování.
SERVIS – jak se stát smluvním klientem a co služba obsahuje:
Smluvním klientem se může stát jakákoliv fyzická nebo právnická osoba, která má o tuto službu zájem. Stačí kontaktovat naše servisní oddělení a dohodnout si termín osobního setkání.
Nejčastější závady naleznete zde